niedziela, 30 czerwca 2013

[98] Motyl

Hej :D
(proszę przeczytać posta do końca)
Wakacje! Choć pogoda na to nie wskazuje, niestety.

Dziś mam dla Was haftowanego motyla w postaci naszyjnika. Nie wyszywałam go żadnym konkretnym sposobem, powstał na zwykłym materiale z dużymi przerwami pomiędzy nitkami.
Robiłam coś tego typu po raz pierwszy. Jest wyjątkowy ;)
Pod spodem naszyjnik zabezpieczony czarnym filcem.





Naszyjnik iście letni zgłaszam do wyzwania do Kreatywnego Kufra





Już jutro, 1 lipca, ma zniknąć Google Reader.
Ja osobiście myślę (mam nadzieję), że nie zniknie nasz gadżet "obserwatorzy",
 ponieważ Google Reader to jest TO i właśnie TO ma zniknąć.
Czy któraś z Was korzysta z powyższego narzędzia? (kliknijcie w link i sprawdźcie)

Koniecznie zerknijcie TUTAJ!! Napisane jest tam o tym, że Google Reader to nie Google Friend Connect ;D  
Mam nadzieję, że to prawda..

Mimo wszystko,
zapraszam Was serdecznie do obserwowania mnie na
 BLOGLOVIN.

Follow on Bloglovin
 
A jutro dowiemy się, co tak naprawdę zniknie..

Do napisania :D

 

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie usuną tego. :c
    Naszyjnik jest śliczny i oryginalny. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam taką naddzieje, usunięcie tego gagetu utrudniło by nam życie xD
    A naszyjnik jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest śliczny, naprawdę robiłaś coś takiego pierwszy raz? Aż brak mi słów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pierwszy raz wyszywałam :) Wprawdzie wcześniej uszyłam sama torebkę bez maszyny do szycia (niedługo pewnie pojawi się na blogu), ale to nie to samo co haft ;)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia z tym naszyjnikiem ;) Masz duże szanse, bo wyszedł Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.