piątek, 7 czerwca 2013

[91] Śliwki

Cześć :)
 Wróciłam ^^ Pogoda na wycieczce niezbyt dobra - chłodno, wilgotno, mglisto, szaro i padało, a do tego miałam gorączkę i ból gardła.. Wszystko przez to, że spaliśmy w zimnej kopalni! W związku z zaistniałą sytuacją, jedyne co kupiłam "na pamiątkę" to leki i parasolkę. Hah.. Ale mimo wszystko zaliczam wyjazd do udanych. 
Dogłębnie poruszył mnie Auschwitz-Birkenau.

No..
A dzisiaj skromnie - kolczyki sztyfty śliweczki, robione całkiem dawno :) 
Wymiary : długość ok 1,5 cm, szerokość ok 1,2 cm.

Można kupić TUTAJ



I śliwki mojej młodszej siostry Wiki :*


Pozdrowionka dla wszystkich zaglądaczy! :)


13 komentarzy:

  1. Śliczne śliwki- dobrze, że wycieczka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiś 5 lat próbuję wybrać się do Auschwitz, ale ciągle mi coś stoi na przeszkodzie...
    Masz jakieś zdjęcia z wycieczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, choć bardzo niewiele.. Mogę niektóre pokazać w następnym poście, jeżeli macie na to ochotę :)

      Usuń
  3. urocze są te śliwki :) takie małe kolczyki lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje śliwek fajne. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie śliweczki. Te siostrzyczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo fajne te kolczyki :D
    I powstawiaj zdj z wycieczki żeby urozmaicić bloga :D

    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste, a takie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.