środa, 3 lipca 2013

[99] Chabry

Cześć :D

Jest już lipiec, a obserwatorzy nadal są :) Tak jak pisałam w poprzednim poście!  
(chciałoby się napisać "a nie mówiłam?")
Jednakże Google Reader został usunięty - tak jak zapowiadali.
Sęk w tym, że po prostu nasz panel nawigacyjny nie był bezpośrednio z nim powiązany.

A dziś tematem przewodnim będą CHABRY :D
Jako, że bardzo lubię polne kwiaty, zrobiłam naszyjnik z ich motywem ^^
Wisiorek w stylu vintage, ozdobiony dodatkowo koralikiem Swarovski Crystal, 8mm, Bicone,  Kolor Purple Velvet.












Jeżeli ktoś miałby ochotę posiadać taki naszyjnik, niech pisze na maila urok.foto@gmail.com  ;)
Pozdrawiam :D 

PS. Te kwiaty, które są na zdjęciach to raczej nie są chabry bławatki (te popularne?), ale są może którąś z odmian tego kwiatka :) Tak jakoś mi pasowały do zrobienia zdjęć z ich udziałem.. ^^

16 komentarzy:

  1. Niestety musisz mi go oddać , bo jest prześwietny ! ^^ :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest prześliczny, a te zdjęcia..<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chabry są śliczne, ale chyba jeszcze piękniejsza jest lawenda!
    Śliczny naszyjnik. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pomyślę, co by tu zrobić z motywem lawendy :)

      Usuń
  4. Przepiękny!
    A te zdjęcia to idealne i piękne dopełnienie tematu *.*

    PS. Mój szablon robiłam w PhotoFiltre a arbuzy rysowałam w Gimpie ;)
    Przesyłam wakacyjne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę musiała spróbować coś zmajstrować w tych programach, bo taki nagłówek, jaki Ty masz, przypadł mi bardzo do gustu :D

      Usuń
  5. Cudownie wygląda, magicznie wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Do tego świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze i dziewczęce, lubię to! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!
    U Ciebie też można znaleźć sporo piękności. :D
    Również pozdrawiam, bardzo wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczny, bardzo podoba mi się ta gra kolorów migająca spod szklanej kopułki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ^^ A naszyjnik też jest przepiękny... Uwielbiam kwiatowe motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest, a te zdjęcia po prostu magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.