niedziela, 1 lutego 2015

[154] Pippi

Hej hej :D
Ogłaszam ferie. Przede mną dwa tygodnie wolnego ^^ (niebawem narty! jupi!)
A Wy? Kiedy macie ferie? Jak je spędzacie?

Choć za oknem przyprószyło śniegiem, mam dla Was parę kwiecistych zdjęć robionych w maju, kiedy rozpieszczały nas ciepłe promienie słońca. 
Nie to, że nie lubię zimy (aktualnie jest przepięknie za oknem), ale zaczynam powoli już tęsknić do wyższych temperatur.

Z pewnością każdy kojarzy Pippi Pończoszankę (inaczej: Fizia Pończoszanka; szw. Pippi Långstrump; ang. Pippi Longstocking).
W ramach natchnienia bajkami, baśniami i filmami zrobiłam kiedyś taki oto wisiorek z tą małą psotnicą wewnątrz ;)












I jak Wam się podoba?

Serdecznie zapraszam na mojego instagrama ;) 

------------------
[ p a r t y c j a z ]

------------------
 
Do napisania ;D


8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, baza kaboszonu jest wyjątkowa urocza, jeszcze te koraliki.... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysl na grafike. :-) a zdjecia cieszą oko są piękne.
    Ja ferie spedzam w domu z ksiazkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak bardzo uwielbiam to, jak robisz zdjęcia swojej biżuterii <3 Nigdy się napatrzyć nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam Pipi jak byłam młodsza. :D Świetny naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, jakie to słodkie :3 Ja, co prawda, nie przepadam za Pippi, ale ten wisiorek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ;)

    Zapraszam do siebie na rozdawajkę http://aniamojepasje.blogspot.com/2015/01/rocznicowa-rozdawajka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokąd jedziesz na narty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.