wtorek, 20 stycznia 2015

[153] Pluszaki

Witam Wszystkich ;D

Tak, wiem. Wiem, że wpadam tu niesłychanie rzadko.
Trochę  przesadzam z tą nieobecnością w blogosferze. No ale wychodzi jak wychodzi, może uda się coś zmienić w tym temacie ;)

Święta uciekły, Nowy Rok nadszedł, a ja już odwiedziłam Rygę, Tallin i Helsinki!
Wszystko w ramach wymiany z Finlandią  ^^
Zimno na dworze, płatki śniegu, sauna, hockey na lodzie, Muminki i lukrecja (to ostatnie = fuj, blee).
Wróciłam w ten piątek.

Ale dziś tematem przewodnim posta nie będzie Finlandia.
Dziś pokażę Wam "kolekcję" składającą się z trzech par kolczyków sztyftów.
A mianowicie:

------------------
 P L U S Z O W E    Z A B A W K I
------------------








Ponadto serdecznie zapraszam na mojego instagrama ;) 

------------------
[ p a r t y c j a z ]

------------------
zostawcie tam coś po sobie :3 

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Prześliczne kolczyki. :D Wyglądają misiasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze te pluszaki. :3
    O fu lukrecja! :oo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę wymiany z Finlandią, normalnie tysiąc! Kolczyki cudne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze :3 Nigdy nie byłam w Finlandi, a niestety u mnie w szkole nie ma wymian :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się króliki, ale pozostałe też są świetne :)
    Strasznie zazdroszczę Ci tej wymiany, i Finlandii, i Muminków, i lukrecji (jejku, jak ja uwielbiam lukrecję! :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam co zrobić z całą paczką lukrecji! Oddam za darmo! :D

      Usuń
  6. Ale cudeńka ^^

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.