sobota, 21 czerwca 2014

[140] Żelki gumisie

Hej :D

Ah zmiany, zmiany..
Jak pewnie zauważyłyście lekko pozmieniał się wygląd bloga :) Jak Wam się podoba? 
(liczę na szczere opinie! ;) )

Ponadto w te wolne dni udało mi się troszkę zaktualizować mój sklepik w Srebrnej Agrafce.
Serdecznie zapraszam do przejrzenia całego sklepu!
Odsyłam do linku powyżej
lub do szyldu sklepowego po prawej stronie na pasku bocznym bloga
lub do gadżetu Srebrnej Agrafki.

Zbliżają się wakacje - przed nami ostatni tydzień "szkoły". 
A ja mam środę i czwartek wolne ^^

A dziś przedstawiam Wam kolię zrobioną z kolorowych żelek misiów.
Misie wykonałam ręcznie, ale z wykorzystaniem uprzednio wykonanej samodzielnie foremki.
Wykonane z masy termoutwardzalnej - głównie modeliny FIMO, ale znajdzie się tam również PREMO!
Do tego kolczyki ;D








Nosiłybyście taki naszyjnik?
Czy raczej wolicie mniej rzucające się w oczy wzory?

7 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie, lubię tęczowe motywy. Zrobiłam sobie kiedyś w takim stylu - ale z serduszek modelinowych, i ktoś skwitował, że wygląda dziecinnie... Mimo to gdybym taki żelkowy miała z pewnością bym go na specjalne okazje ubierała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc właśnie.. Nie jestem pewna czy jest to naszyjnik do noszenia na co dzień ;) Ale na odpowiednią, specjalną okazję jak najbardziej ^^

      Usuń
  2. Świetny! Jednak na codzień raczej bym go nie nosiła, wolę mniej rzucające się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygląda ten naszyjnik :) ja bym go nosiła na co dzień bo lubię rzucające się w oczy naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ten naszyjnik! coś innego, no i przykuwa uwagę! super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.