poniedziałek, 16 czerwca 2014

[139] M&m'sy

Hej :)

Znów trochę mnie tu nie było..
Właściwie za tydzień będą wakacje (o ile już teraz nie są)! 
W szkole w sumie nic się nie dzieje.
Nie wiem kiedy minął ten rok szkolny. W środę ostateczny termin wystawiania ocen.
A jak tam u Was? Jak wystawienie ocen?

Szykuje się dłuższy weekend w związku z Bożym Ciałem :)
Po tym weekendzie jestem padnięta..

A dziś mam dla Was słodkie sztyfty m&m'sy. Trzeba będzie nad nimi popracować w przyszłości, oj trzeba..






Do napisania! :D

4 komentarze:

  1. kochana widzę że wciąż cudnie lepisz :> to nic że cię nie było mnie też XD więc high five i do roboty! :) jadłabym ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne;D U mnie oceny też do środy i nadal czekam z nie których przedmiotów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też robiłam m&m-sy, fajne, proste a jaki efekt. Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.