sobota, 14 września 2013

[110] Ritter Sport

Hej hej :D
Co tam u Was słychać? Jak szkoła?
U mnie dobrze, choć wysoki poziom. Nie nadążam chwilami..


Zrobiłam kiedyś czekoladkę Ritter SPORT.
Do jej wykonania nie użyłam żadnych kupionych foremek. Jedyne co było mi potrzebne to prawdziwa czekoladka Ritter Sport, modelina i dobre chęci! ;D
Powstała z niej bransoletka na bazie sznurka skręcanego. Dodałam jeszcze koralik awenturyn purpurowy. W zestawieniu z brązem czekoladki koralik przypomina bardziej kolorem brąz niż fiolet ;)
Zobaczcie sami :D









 

Pozdrowionka ^^

5 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka. :D
    Fakt, koralik bardziej brązowy się wydaje niż fioletowy. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mały żarłok je czekoladę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladka jak prawdziwa, wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladka wygląda realistycznie, zjadłabym. :D Ładna bransoletka. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czekoladka wygląda naprawdę pysznie, aż chciałoby się po nią sięgnąć i zjeść ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.