sobota, 7 września 2013

[109] Ciastek

Hej hej! :D
Co tam u Was w roku szkolnym?
Ja jestem w szkole z internatem i jak na razie nie mam internetu. 
Tak więc wybaczcie mi zastój na blogu i to, że nie mam jak Was odwiedzać..

Dziś przedstawiam Wam naszyjnik ;) Naszyjnik ciastek ze Shrek'a ^^
Ozdobiony dodatkowo trzema koralikami w kolorze fioletowym ;)




Kiedyś, dawno temu, ulepiłam już ciastka. Wyszedł on znacznie gorzej od nowszego osobnika. Ten starszy pełni funkcję broszki:


Pozdrawiam! :D

9 komentarzy:

  1. Szkoła z internatem?! Ojacie! Zrobisz kiedyś notkę niemodelinową, o szkole? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny...sama bym taki chciała!!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy zdecydowanie lepszy! widać postęp, jaki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.