środa, 1 czerwca 2016

[157] Słodkości

Hej hej ♥ 

Wszystkie egzaminy (maturalne i nie tylko) zdane, 
pozostaje tylko czekać na wyniki.
Pogoda dopisuje, że aż rzeczywiście czuję, że mam wakacje ^^
Zdążyłam już być na krótkim wypadzie na jachty, na zlocie motocyklowym, zaliczyłam parę ognisk i grilla, więc narzekać nie mogę..

Do tego wszystkiego wreszcie zabrałam się za modelinę. Powstało całkiem sporo nowości :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A w ramach Dnia Dziecka przygotowałam dla Was przesłodki komplecik z modeliny FIMO ;)
Babeczki, gofry, donuty, Wszystko z bitą śmietaną i tęczową posypką, polewami z FIMO liquid, bezami, kokardkami i kryształkami i wszystkim co słodkie, dziewczęce i pudrowo różowe. 
Zaplątała się gdzieś nawet biedroneczka. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


















I jak Wam się podobają?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapraszam na mojego instagrama:

partycjaz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Smakowite, ślinotoku dostałam, cóż durna głowa nie ogarnia, że fimo znaczy nie do jedzenia ;DDD. Teraz nic tylko odpoczywaj, odpoczywaj i ciesz się tym.{TBP}

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile słodkości! Ślicznie są. :D
    W tym roku z wynikami troszkę przesadzili, ja zdążę oszaleć zanim je dostanę. :'D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.