wtorek, 8 kwietnia 2014

[132] Czekolada, mięta..

Cześć :)
Już niedługo święta! 
Znów zacznie się sezon na zajączki, jajka, baranki itp. itd. 
Dzisiaj było wyjątkowo ciepło, potem zaczęła się burza - uwielbiam zapach deszczu :D
Oczyszczone powietrze i zapach kwitnących dookoła drzew - coś wspaniałego.
 
A ja za godzinę wyjeżdżam na wymianę z Węgrami :) Do końca tygodnia nie będzie mnie w Polsce.
Szykuje się przerwa w pojawianiu się postów -.-

Dziś przedstawiam Wam kolczyki sztyfty - babeczki czekoladowo- miętowe.




Do napisania :D

7 komentarzy:

  1. Śliczne spody, moje na początku były strasznie krzywe ale w końcu je okiełznałam! :)
    Miłej wymiany życzę, pojawi się o niej wpis?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudne. :3
    Udanego wyjazdu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie babeczki, uroczo wyglądają *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. :)
    Również uwielbiam zapach po deszczu, ach. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak one ładnie wygladają *.*
    mogłabym je zjeść :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.