niedziela, 19 maja 2013

[86] Dla lalek

Hej :D
Jakiś czas temu zrobiłam śniadanko i podwieczorek "dla lalek".
Było to zanim zaczęłam lepić z FIMO - żadna z tych miniaturek nie jest wykonana z tej modeliny - wszystko zwykła, szkolna modelina.
Stół, krzesło i regał na przetwory również są wykonane przeze mnie.
Same słoiczki z przetworami są jeszcze niedokończone.
Elementy są naprawdę malutkie: Wymiary stołu to 8x5,5 cm :)

Na pierwszy rzut idzie podwieczorek.


Dwa banany, cztery jabłka, ciasteczka, pokrojona pomarańcza, tarta z jagodami, truskawkami i cytrynami, tarta z bananami i kiwi, imbryczek z herbatą i filiżanki, talerze.





I śniadanko. Widać po pieczywku, że na taką modelinę nie działa tak dobrze cieniowanie pastelami.
Bułki kajzerki, bagietka, croissant, ogórek, pomidory, kanapki, jajka sadzone, jajka gotowane, ser żółty, sery pleśniowe, salami i szynka, stosy talerzy, filiżanki, imbryczek z herbatą :D




Zestaw naczyń: 
Najbardziej podoba mi się imbryk i dzbanuszek na mleko :)





I jak Wam się podoba?

24 komentarze:

  1. Jakie to cudne, mi się bardzo podoba :) czasami żałuje że nie mogę się cofnąć w czasie do dzieciństwa i zafundować sobie takiego jedzonka dla lalek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten koszyk piknikowy, impryk... i reszta porcelany *_*
    Super! C:

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci szczerze, że wygląda jak jedzenie u Ciebie :**
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, jakie to jest urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w tych miniaturowych naczyniach! Jestem pewna że każda mała dziewczynka marzy o takich dla swoich lalek. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!! nie mogę oczu oderwać od tych maleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejeu.! Jakie pjękne. Masz talent.;**
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko cudowne jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś mega utalentowana to jest niesamowite ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne =) A skąd masz te małe stoliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Stół, krzesło i regał na przetwory również są wykonane przeze mnie. "

      Zrobiłam sama :)

      Usuń
  11. Co do mojego rozdania - osoby nieposiadające facebook'a zamiast polubienia niech zaobserwują mojego bloga. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. przegenialne! widać, że długo nad tym siedziałaś, opłacało się, więcej takich prac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cie do Liebster Blog Award. Więcej znajdziesz tutaj http://my-blog-normal-blog.blogspot.com/. Jeśli nie chcesz brać w tym udziału to spk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh świetne :D jak ja lubie twoje cudeńka :D
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego posty pojawiają się tak rzadko?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite! Tworzysz przepiękne rzeczy :) Zapraszam po odbiór wyróżnienia Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mój boże *O* Niesamowite nie do wykonania ;o Ja bym nigdy w życiu bym tego nie ulepiła choćbym nie wiem co ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niesamowita! Tworzysz na prawdę przepiękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.