czwartek, 28 marca 2013

[63] Owoce leśne

Witajcie :)

Dziś bransoletka w tematyce owoców leśnych. Malina, jagoda, jeżyna, pączek jagodowy, babeczka z bitą śmietaną, gofr z malinami i jagodami, ciasto malinowo-jagodowe, kawałek tarty jagodowej, sorbet jagodowy na wafelku i herbatnik :) 
Ach, a ja bym z chęcią zjadła takie maliny czy jagody..







i jak owoce leśne to na tle leśnym: 
Które tło Wam się bardziej podoba?




A na koniec para kolczyków o tej samej tematyce - jedna z moich starych prac :)

12 komentarzy:

  1. Jaka apetyczna bransoletka! Masz super bloga ;)

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę robi wrażenie :)
    ZAPRASZAM ilovefriday-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku pozazdrościć takiego talentu *.*
    Teraz mam taką ochotę na jogurt z owocami leśnymi...... <33
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to zobaczyła, zaniemówiłam, jeny jakie to piękne! *.*
    Masz talent, obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to wszystko urocze *...*

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkości! Aż chce się schrupać, a malinki jak prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma się tą najbardziej uzdolnioną przyjaciółkę na świecie :D
    Swoją drogą, to najlepsza z Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super;)
    Obserwuje i licze na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu przegenialne i bardzo fajnie,że postanowiłaś skomponować też jakieś zdjęcia w terenie - z takimi predyspozycjami powinnaś to robić częściej,najlepiej podczas każdego hasanka po lesie kochana,jestem z Ciebie straaasznie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Jestem pod wrażeniem Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Każde miłe słowo mnie cieszy. Cenię sobie również krytykę, bo to ona zwraca moją uwagę na niedoskonałości moich prac, których czasami nie dostrzegam i dzięki niej mogę je poprawić - uczę się na błędach. Krytykuj jednak z głową - komentarze, które uznam za wulgarne, zostaną usunięte.